ساخت کانال و صفحه خودکار از سایت

شاید دیده باشید که وبسایت های گوناگون در شبکه های اجتماعی تلگرام،گپ، بله، سروش، ایتا، توییتر و … کانالی ایجاد کرده و سپس مطالب منتشر شده روی وبسایت را در آن با کاربران خود به اشتراک می گذارند. آن ها از این طریق هم کاربران خود را گوش به زنگ نگه داشته و هم با این روش، طیف وسیعی از کاربران تلگرام را به بازدید از وبسایت خود هدایت می کنند.

اما صد در صد می دانید که این کار هم به زمان نیاز داشته و هم نیازمند فردی است که مدیریت آن را بر عهده بگیرد. حال چه می شود اگر وبسایتی که هر روز به آن سر می زنید چنین امکاناتی را در اختیار نداشته باشد؟ اغلب ما به سبب گرفتاری های گوناگون ممکن است بسیار اندک و گاه گداری به سایت های مهم خبری سر بزنیم.

با پیشرفت تکنولوژی و ظهور شبکه های اجتماعی خلاق و نوآوری چون پیام رسان ها ایرانی و تلگرام و توییتر و … ، ربات ها نیز هر روز شکل و رنگ تازه ای به خود می گیرند. امروز قصد دارم ابزار خبرخوان ربات @farogirbot را برایتان معرفی کنم؛ رباتی که با گرفتن آدرس سایت خبرخوان از سایت شما یا تلگرام یا کانال آپارات مورد نظر شما درج آخرین مطالب و مقالات در آن وبسایت را به اطلاع شما می رساند یا در کانال مقصد هر پیام رسانی می فرستد.

برای دسترسی به این ربات کافی است از آیدی @farogirbot وارد شوید و ابزار خبرخوان را برگزینید و پس از پرداخت وجه بسیار اندک آن را فعال کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *